BANCADA DIRECTA: E a Galiza aqui tão perto. Festa da Arribada na vila de Baiona, ali na estrada que vem de Vigo. Venha a Baiona e desfrute destes festejos tradicionais. No próximo Fim-de-semana a 7 e 8 de Março. Vale a pena fazer parte desta festa. Venha até cá.. Bancada Directa vai estar presente. Espera-se bom tempo

domingo, 1 de março de 2015

E a Galiza aqui tão perto. Festa da Arribada na vila de Baiona, ali na estrada que vem de Vigo. Venha a Baiona e desfrute destes festejos tradicionais. No próximo Fim-de-semana a 7 e 8 de Março. Vale a pena fazer parte desta festa. Venha até cá.. Bancada Directa vai estar presente. Espera-se bom tempo


E a Galiza aqui tão perto. 
Festa da Arribada na vila de Baiona, ali na estrada que vem de Vigo. 
Venha a Baiona e desfrute destes festejos tradicionais. 
No próximo Fim-de-semana a 7 e 8 de Março. 
Vale a pena fazer parte desta festa. Venha até cá.. 
Bancada Directa vai estar presente. 
Espera-se bom tempo

 Baiona. 


É um município no litoral sul da Galiza e está somente a 25 quilómetros da fronteira norte de Valença. Baiona foi o primeiro porto da Europa continental a receber a noticia da descoberta da América a de Março de 1493, quando a caravela Pinta, uma das naus de Cristóvão Colombo chegou a Baiona com a noticia dio achamento de um Novo Mundo. 

 Para comemorar este acontecimento histórico tão significativo, celebra-se anualmente, no primeiro fim de semana de Março a Festa da Arribada. Nos dias 7 e 8 de Março Baiona vai vestir-se à época para reviver este feito. No centro histórico instalar-se-à uma feira medieval, onde se poderá degustar-se a mais saborosa gastronomia ou até comprar artesanato típico. 
Aliás, são numerosas as actividades que se realizam durante estes dias: falcoaria, lutas de cavaleiros, representações cómicas concertos, exposições, colóquios, exposições, actividades para as crianças etc. Terminará o dia com a representação teatral do momento em que a caravela Pinta e a sua tripulação chegam a Baiona e relatam aos vizinhos a sua gesta. 

 Além de o transportar para a Idade Média, Baiona oferece-lhe muito mais: permite-lhe passear pelas muralhas da sua fortaleza, percorrer o passeio marítimo enquanto contempla ao mar e as suas praias…. A gastronomia é também de luxo: a grande qualidade dos produtos é o segredo da cozinha que poderá saborear nos muitos restaurantes ou taperias do município. 


E para o merecido descanso Baiona possui uma importante oferta hoteleira que satisfaz as mais exigentes necessidades. Desde antigos solares reconvertidos em hotéis de charme, unidades de turismo rural, um parque de campismo ou até o Parador Nacional de Turismo de Baiona.

Contribuições



A Arribada celébrase con motivo da chegada de Martín Pinzón á vila de Baiona o 1 de marzo de 1493 tras o descubrimento de América.

A data de dita festa varía cada ano preo sempre coincide coa primeira fin de semana do mes de marzo.
Esta festa está catalogada como de interés turístico nacional e acolle cada ano a uns 30.000 visitantes, cifra que aumenta en cada nova edición.

A vila de Baiona engalánase cun ambiente medieval: a xente viste de época, das paredes e farolas penduran estandartes, nas rúas amoréanse carros e postos de produtos artesanais...

Durante esa fin de semana a xente recorre as rúas vendo os postos, tomando bocadillos, empanada e larpeiradas. Tamén hai espectáculos de cetrería, tiro con arco, obradoiros de oficios tradicionais e na praia represéntase unha obra de teatro baseada na chegada de Pinzón. Ademais este ano os afectados polo problema dos bancos coas Preferentes manifestáronse o primeiro día da festa para pedir solucións.



O que máis nos gusta da Arribada é o espectáculo de cetrería e que as persoas vendan as cousas que eles mesmos fan. 

O que menos nos gusta é que hai moitísima xente, moita en non moi boas condicións, e iso non cadra ben nunha festa tan bonita.

Sem comentários:

Obrigado Pela Sua Visita !